Nyhed! Digitale gavekort for vinelskere - giv et valgfrit beløb til en du holder af
0
Bestil kr.0,00
Modtag det
Bestil inden for følgende tidsramme:
Modtag . Bestil inden:
: :

Buus Vine ApS
Gl. Egensevej 31, Mou
9280 Storvolde

TLF: +45 24 24 94 31
CVR: 37986003

 

Betaling og fragt

Vi tilbyder fri fragt på alle ordre. Din ordre leveres på den privatadresse, som du har afgivet ved købet. Købsbeløbet trækkes først ved afsendelse af ordren. Alle priser er angivet i valuta DKK (danish kroner) og er inkl. moms og afgifter.

Dag- til- dag levering – Ved bestilling inden kl.13 på hverdage.

Derudover er forventet levering 1-3 dage. ved weekender og helligdage.

 

Buus Vines almindelige kvalitetsgaranti

På næsten alle vores vine tilbyder vi Buus Vines unikke garanti. Er produktet ikke en del af garantien, fremgår det på produktsiden:
Vi tilbyder at tage vinen retur på vores regning og returnere hele betalingen – også for den første, åbnede flaske, hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten. (maks. 1 md. efter levering)

 

Fortrydelsesret

Hos Buus Vine får du altid 30 dages fortrydelsesret. Varer, der er købt i december måned, har udvidet fortrydelsesret til 8. januar i året efter, dog altid min. 30 dage. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor ordren er leveret i kundens varetægt.

Imødekommelse af fortrydelsesretten og returnering af varen sker kun, hvis varen returneres i væsentlig samme stand og mængde, som den blev modtaget. Bruges varen på en måde, der formindsker varens salgsværdi væsentligt, bortfalder fortrydelsesretten.
Ønskes fortrydelsesretten benyttet, sker omkostningerne forbundet med returneringen for kundens regning. Alternativt kan du nægte at modtage varen, når den leveres. Du skal sende den retur med posten eller fragtfirma til vores adresse:

Buus Vine ApS

Gl. Egensevej 31, Mou

9280 Storvorde

Telefon + 45 24 24 94 31

E-mail: [email protected]

Når du returnerer varen, bedes du medsende følgende oplysninger sammen med pakken: Ordrenummer.  Når du fortryder købet, tilbagebetales købesummen til det betalingsmiddel, som du benyttede ved købet. Når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes, vil vi overføre beløbet straks- Dog tager det oftest nogle bankdage førend beløbet, vil være synligt på din konto. Har du betalt med debitkort, vil din egen bank først skulle frigive pengene førend de er retur på din konto. Hvis du ikke selv tager kontakt til din bank, kan frigivelsen tage op til 30 dage.

Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Klagemulighed

Ønsker du at rette klage over vores produkt til Forbrugerklagenævnet, kan du rette henvendelse til førnævnte via dette link: https://www.forbrug.dk/klagemuligheder/klager-over-koeb-i-danmark/saadan…

 

Returnering

I forbindelse med returnering af varer til Buus Vine er det ifølge den nye lov dig selv, der bærer risikoen for varen, indtil den er i hænderne på Buus Vine. Forsvinder pakken, eller går den i stykker under transporten, er det således dig selv, der hæfter for varen. Derudover har Buus Vine ikke pligt til at tilbagebetale de ekstra omkostninger, der er forbundet med, hvis du som forbruger har valgt en anden og dyrere leveringsform end den standardlevering, som Buus Vine har tilbudt.

Buus Vine har ikke pligt til at refundere det betalingsgebyr fra Nets, som du som forbruger har betalt i forbindelse med købet.

 

Reklamationsret

Når du handler på Buus Vine har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, hvis der er fejl på varen. Dette betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamationsretten kan være begrænset af varens naturlige holdbarhed. Varens holdbarhedsdato fremgår af emballagen.
Hvis varen skal erstattes i kroner og øre, bedes du medsende oplysninger om fejlen, dit ordrenummer samt dit kontonummer, når varen returneres.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Reklamationen skal selvfølgelig ske indenfor ”rimelig tid” efter manglen eller fejlen er fundet. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Vi tager forbehold for udsolgte varer og eventuelle fejl og tastefejl på webshoppens priser.

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret: 14. oktober 2022